cz   en

KDO JSOU KSAKRU ENTRYPOINT??

 

"Řekněte nám 3 důvody proč nakupovat u vás a ne u konkurence. Nevíte? Tak my vám je pomůžeme najít."

 

 Co je Entrypoint?

 
  • Entrypoint (v anglickém jazyce znamená vstupní bod), je způsob mapování reality, tedy obchodní, marketingové, komunikační či jiné výzvy, kterou právě díky pohledu Entrypoint dokážeme zmapovat tak, že se nám začnou poodkrývat řešení, které bychom klasickým přístupem neobjevili
  • Standardní přístup k výzvám je, že na základě předchozích výzev se snažíme stávající výzvu vyřešit prostřednictvím již naučených postupů a tudíž stávající výzvu tvarujeme podle předchozích zkušeností, Entrypoint přístup naopak vychází z předpokladu, že každá situace je vždy, ač se to na první pohled nemusí zdát, originální
  • Entrypoint nechává stávající výzvu se všemi jejími viditelnými a zároveň neviditelnými specifikami, aby diktovala způsob řešení
  • Entrypoint přístup tímto způsobem generuje velmi originální, ale hlavně naprosto přirozené výstupy, které řeší stávající výzvu