Efektivní využití Facebooku pro vlastní business
Místo konání: Praha - Smíchov - The Hub (www.hubpraha.cz)
Datum a čas konání: 18.10.2016 / 10:00-15:00 (hodina pauza na oběd)
Cena: 6.900Kč bez DPH (cena nezahrnuje oběd)
Vhodné pro:
- Správce firemních FB profilů
- Marketingové konzultanty na volné noze
- Majitele firem, kteří si myslí, že pro jejich firmu Facebook není
Jiří Dvořák:
„Firemní FB profil není o tom, že se na něm zveřejňují aktuality a nabídky. Když je firemní FB profil používán efektivně, tak se stává významným obchodním a komunikačním kanálem schopným generovat nové zákazníky.“
Entrypoint:
Společnost Entrypoint pro své klienty zrealizovala nespočet FB kampaní a školila celou řadu správců FB stránek. Tuto zkušenost, žádnou teorii, nyní společnost prostřednictvím tohoto kurzu chce předat dál.
Co účastník získá:
Po absolvování kurzu bude účastník schopen vytvořit a udržovat strategii komunikace firemního Facebookového profilu. Účastník bude schopen pro svoji firmu generovat obchodní přiležitosti prostřednictvím FB profilu a vytvářet pozitivní firemní image.
Detaily kurzu:
- Obsah příspěvků
- Forma příspěvků
- Kde brát obsah uvnitř firmy
- Jak tvořit online komunitu
- Jak komunikovat s lidmi na profilu
- Jak se těšit na trolly
- Jak sponzorovat příspěvky
- Kdy mít firemní profil
- Kdy nemít firemní profil
- Živé vysílání
PRO OBJEDNÁNÍ KURZU, ZASLÁNÍ OTÁZEK ČI ZÍSKÁNÍ DODATEČNÝCH INFORMACÍ KE KURZU, POUŽIJTE KONTAKTNÍ FORMULÁŘ NÍŽE.