Redakce Parlamentních listů kontaktovala našeho jednatele Jiřího Dvořáka, aby popsal svůj záměr akce VZKAZ OBČANŮM ČR NAŽIVO, která se bude konat 16.4.2016 od 16:00. Obsáhlý článek vyšel 8.4.2016 a během několika dnů nasbíral 150 "lajků".
Náš jednatel, Jiří Dvořák, napsal blog o tom, jakým způsobem Entrypoint přistupuje k marketingu. Jako ukázku zvolil "Novorčenku 3D", tedy projekt, který vyhrál v soutěži Hvězda 3D reklamy.
Případové studie jsou klíčovým marketingovým nástrojem pro navýšení obchodních příležitostí. Proto ji doporučujeme každému, jelikož krátké video, kdy zákazník chválí a cení si Vašeho produktu, vydá za tisíce slov a pochvalných vět v uvozovkách. :)
Na konci roku přichází Jiří Dvořák s prvním vlastním a unikátním workshopem na téma efektivního využití všech PR/marketingových kanálů Vaší firmy, kterým Vás osobně provede.